loading...
ملودي ها
امين بازدید : 11 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام دیدی چی شد با لینک مستقیم  + متن آهنگ

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ |

% دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام دیدی چی شد

 

متن آهنگ جدید امیر فرجام به نام دیدی چی شد

تو چهرت آشناست مثه فرشته هاست
نکنه تورو من تو خواب دیدم
تورو تو قصه ها توی نوشته ها
تورو به چشم انتخاب دیدم..

یکمی صبر کن
بذار ببینمت
نکنه تو همون باشی که قلبم عاشقش شد
یکمی صبر کن نرو
بذار ببینمت تورو
نرو یکدفه عاشقت شدم دیدی چی شد

♫♫♫

یکمی صبر کن نرو
بذار ببینمت تورو
نکنه تو همون باشی که قلبم عاشقش شد
یکمی صبر کن نرو
بذار ببینمت تورو
نرو یکدفه عاشقت شدم دیدی چی شد

ترو تا دیدمت
گرفتارت شدم
یه عالم عشق ِ پاک
بدهکارت شدم
ترو تا دیدمت
دلم آروم گرفت
دلم با عشق ِ تو
یه لحظه خو گرفت
گرفتاره تو و چشمسیاه   صورته ماهت
خودمم باورم نمیشه اینجوری میخوامت

گرفتاره تو و چشمسیاه   صورته ماهت
خودمم باورم نمیشه اینجوری میخوامت

یکمی صبر کن نرو
بذار ببینمت تورو
نکنه تو همون باشی که قلبم عاشقش شد
یکمی صبر کن نرو
بذار ببینمت تورو
نرو یکدفه عاشقت شدم دیدی چی شد

 

دانلود باکس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    محبوبترين خواننده شما كيست؟
    نظر شما در مورد قالب سايت چيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 122
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 321
  • بازدید ماه : 651
  • بازدید سال : 1,310
  • بازدید کلی : 14,710